VE.Direct Bluetooth smart dongle
Kód: 3642Súvisiaci tovar
Podrobný popis
S VE.Direct to Bluetooth dongle môžete získať aktuálne informácie o stave zariadenia, potom potom historické hodnoty a dokonca aj výrobky Victron Energy konfigurovať.
Dongle spolupracuje s VictronConnect App , k dispozícii je pre Android a iOS zariadenia.
Dongle spolupracuje s VictronConnect App , k dispozícii je pre Android a iOS zariadenia.
Podporované produkty VICTRON
Dongle môže byť pripojený na všetky produkty VICTRON, ktoré majú vstavaný VE.Direct port. Pre úplný zoznam pozri manuál VictronConnect App .
Poznámky k inštalácii
- Pripojte dongle priamo k produktom. Dongle nie je možné pripojiť k Color Control GX.
- Nie je možné monitorovať produkt používať s pomocou dongle a zároveň používať Color Control GX.
- Nie je možné predlžovať kábel VE.Direct .
Podporované telefóny a tablety
Použitý prístroj musí mať Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný zoznam zariadení nájdete v príručke VictronConnect .
Postup spárovania
Predvolený kód PIN je 000000
Po pripojení môžete zmeniť PIN kód pomocou tlačidla (i) v pravom hornom rohu aplikácie.
Pokiaľ dojde k strate dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stlačením a podržaním tlačidla.
< strong>LED stavové kódy
Dongle má dve LED diódy , stavovú LED Bluetooth (modrá), a chybovú LED (červená). Pri zapnutí sa rozsvietia obe diódy.
Stav< /div> | modrá LED | červená LED < /td> | Poznámka |
Nepripojený | pomalé blikánie | vypnuté | |
Pripojený< /div> | zapnuté | vypnuté | |
Vymyzanie PIN | Dvojité zablikanie | Dvojité zablikanie |
Bez aktualizácie firmvéru sú k dispozícii niektoré ďalšie stavové kódy LED
Stav | modrá LED | červená LED | Poznámka |
Nepripojený | rýchlo bliká | rýchlo bliká | |
Pripojený | zapnuté | pomalé blikánie | |
Nahrávanie | zapnuté | rýchlejšie blikanie< /div> | |
Programovanie | rýchlo bliká | vypnuté |
Riešenie problémov
Nevidím svoj produkt na obrazovke displeja< /strong>
- Iba jeden telefón alebo tablet môže byť pripojený k dongle súčasne. Uistite sa, že žiadne ďalšie zariadenie nie je pripojené k dongle, a zkúste to znova.
- Dongle nepodporuje všetky produkty VICTRON. Skontrolujte, či je výrobok Victron uvedený v časti vyššie.
- Dongle je napájaný cez kábel VE.Direct. Uistite sa, že dongle je pripojený k podporovanému zariadeniu a LED bliká pri pripájaní kábla alebo je zapnuté napájanie.
Nemôžem sa pripojiť k dongle
- Uistite sa, že ste dostatočne blízko k dongle. V otvorenom priestore, vo vzdialenosti cca do 20 metrov by mal fungovať.
- Problémy s pripojením môžu byť spôsobené nesprávnym spárovaním Bluetooth. Skúste znova spárovanie párovania tak, že najprv odstránite párovanie z telefónu: prejdite do Nastavenie telefónu, potom zvoľte funkciu Bluetooth. Kliknite na (i) -iconu vedľa "VE.Direct LE" zariadenia a zvoľte "Zabudnite na toto zariadenie". Potom otvorte aplikáciu VictronConnect znova az opäť zvoľte vyhľadať výrobky. Nastavte dongle do režimu párovania stlačením tlačidla, vyberte produkt VICTRON na obrazovke danej aplikácie. Potvrďte párovanie a teraz by ste mali byť teraz pripojení k dongle.
Aktualizácia firmware dongle
Pri prvom pripojení s novou verziou VictronConnect sa môže sa stať, že firmware dongle je potrebné aktualizovať. Majte na pamäti, že táto aktualizácia firmvéru dongle môže byť trochu zložitejšia: všetky kroky treba trpezlivo a presne dodržiavať. .
Ak sa v proces aktualizácie preruší jednoducho aplikáciu zatvorte a znovu otvorte. To by malo obnoviť proces aktualizácie do posledného dokončeného kroku.
Dodatočné parametre
Kategória: | Komunikačné káble VE |
---|---|
Záruka: | 5 roků |
Hmotnosť: | 0.11 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Pridať hodnotenie
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.