Obchodné podmienky

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

 

Tieto všeobecné obchodné podmienky (“Podmienky”) spoločnosti ADS Centrum s.r.o so sídlom Ku Kapličce 469,
Dolní Břežany 252 41 IČO 02268434, zapísané v obchodnom registri pod sp. zn. Oddiel C vložka 217563
vedenom na Mestskom súde v Prahe, e-mail: info@naradihned.cz, telefónne číslo: +420 702 287 970, adresa
prevádzky K Šeberovu 676, Praha 4 – Šeberov, 149 00 („My” alebo „Predávajúci”) upravujú v súlade s
ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov („Občiansky
zákonník“) vzájomné práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich, a Nás, ako predávajúcich, vzniknuté v
súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva“) uzavretej prostredníctvom E-shopu na webových

stránkach www.naradihned.sk

 

Všetky informácie o spracovaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v Zásadách spracovania osobných údajov,
ktoré nájdete tu: https://www.naradihned.sk/zasady-ochrany-osobnich-udaju/

 

Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v slovenskom
jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a
povinnosti vzniknutá po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.

 

Ako iste viete, tak komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky
komunikácia na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a
Zmluva je tak uzatvorená dištančným spôsobom v prostredí E-shopu, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky
stránky („webové rozhranie E-shopu“).

 

Pokiaľ niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na
Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda pred Podmienkami prednosť.

 

1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE
1.1. Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Tovar;
1.2. Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho
zabalenie;

 

1.3. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;
1.4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
1.5. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
1.6. Objednávka je Váš záväzný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;
1.7. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami oznámených údajov, ktoré umožňuje uchovanie zadaných
údajov a uchovávania histórie objednaného Tovaru a uzavretých Zmlúv;

 

1.8. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;
1.9. Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope.

 

2. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIE
2.1. Kúpa Tovar je možná iba cez webové rozhranie E-shopu.
2.2. Pri nákupe Tovaru je Vaša povinnosť poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie,
ktoré ste Nám poskytli v Objednávke budeme teda považovať za správne a pravdivé.
2.3. Na našom E-shope tiež poskytujeme prístup k hodnoteniu Tovaru vykonanému inými spotrebiteľmi.
Autenticitu takýchto recenzií zaisťujeme a kontrolujeme tým, že prepájame hodnotenia s konkrétnymi
objednávkami, teda v internom systéme pri každom hodnotení vidíme aj prepojené ID objednávky, a tak
sme schopní overiť a dokázať, že recenzie pochádza od reálneho spotrebiteľa.

 

3. UZATVORENIE ZMLUVY

 

3.1. Zmluvu s Nami je možné uzatvoriť iba v slovenskom jazyku.

 

3.2. Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných
prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za
používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup k internetu), žiadne ďalšie náklady účtované Nami
teda nad rámec Celkovej ceny nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s tým, že prostriedky
komunikáciu na diaľku využívame.

 

3.3. Na to, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili Objednávku. V tomto
návrhu musia byť uvedené nasledujúce údaje:
a) Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete Tovar, o ktorého nákup máte záujem,
tlačidlom „Objednať s povinnosťou platby“);
b) Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe platby Celkové ceny a požadovanom spôsobe
doručenie Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby Objednávky v rámci užívateľského
prostredie E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene budú uvedené
automaticky na základe Vami zvoľného Tovaru, spôsobu jeho doručenia a platby;
c) Svoje identifikačné a kontaktné údaje slúžiace na to, aby sme mohli doručiť Tovar, najmä teda
meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu.

 

3.4. V priebehu tvorby Objednávky môže až do doby jej dokončenia údaje meniť a kontrolovať. Po
vykonanie kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ Objednávku
dokončíte. Pred stlačením tlačidla musíte ale ešte potvrdiť Vaše zoznámenie sa a súhlas s týmito
Podmienkami, v opačnom prípade nebude možné Objednávku dokončiť. Na potvrdenie a súhlas slúži
zatrhávacie políčko. Po stlačení tlačidla „Objednať s povinnou 

budú všetky vyplnené informácie
odoslané priamo Nám.

 

3.5. Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po tom, ako Nám bude doručená, potvrdíme správou odoslanou
na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto
Podmienky formou prílohy e-mailovej správy. Podmienky v znení účinnom ku dňu Objednávky, tj v znení
priloženom ako príloha potvrdzujúca e-mailové správy, tvorí neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Potvrdením
Objednávky dochádza k uzatvoreniu Zmluvy medzi Nami a Vami.

 

3.6. Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, keď
Tovar nie je dostupný alebo prípady, kedy objednáte väčší počet kusov Tovaru, než koľko je z našej strany
umožnené. Informáciu o maximálnom počte Tovarov Vám však vždy v rámci E-shopu vopred poskytneme a
nemala by pre Vás byť teda prekvapivá. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme
Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie Zmluvy
v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzatvorená vo chvíli, keď Naši
ponuku potvrdíte.

 

3.7. V prípade, že v rámci E-shopu alebo v Objednávke bude uvedená zjavne chybná Cena, nie sme povinní
Vám Tovar za túto Cenu dodať ani v prípade, keď ste obdržali potvrdenie Objednávky, a teda došlo
na uzavretie Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na
uzavretie novej Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade
uzavretá vo chvíli, keď Našu ponuku potvrdíte. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia,
kedy Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či prebýva cifra.

 

3.8. V prípade, keď dôjde k uzatvoreniu Zmluvy, Vám vzniká záväzok k zaplateniu Celkovej ceny.

 

3.9. V prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete urobiť Objednávku jeho prostredníctvom. Aj v takom
prípade máte ale povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob
tvorby Objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je,
že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.

 

3.10. V niektorých prípadoch (zľavový kupón) umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavu. Pre poskytnutie zľavy je
potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa v košíku.
Pokiaľ tak urobíte, bude Vám Tovar poskytnutý so zľavou.

 

4. UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

 

4.1. Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.

 

4.2. Pri registrácii Užívateľského účtu je Vaša povinnosť uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a
v prípade zmeny je aktualizovať.

 

4.3. Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto
prístupových je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že
dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.

 

4.4. Užívateľský účet je osobný, a nie ste teda oprávnení umožniť jeho využívanie tretím osobám.

 

4.5. Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho viac ako 48 mesiacov nevyužívate, či
v prípade, keď porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.

 

4.6. Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na potrebnú údržbu
hardvérového a softvérového vybavenia.

 

5. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA

 

5.1. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozrejme v Zmluve. V prípade
rozpore medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa
uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci
návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.

 

5.2. Celková cena je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom.

 

5.3. Platbu Celkovej ceny po Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu

Celkové ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:
a) Bankovým prevodom. Informácie pre vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia
Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 3 dní od
objednanie
b) Kartou online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu GoPay, pričom platba sa
riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese:
https://www.gopay.com/sk/. V prípade platby kartou online je Celková cena splatná do 3 dní od
objednanie
c) Dobierkou. V takom prípade dôjde k platbe pri doručení Tovaru oproti odovzdaniu Tovaru. V prípade
platby dobierkou je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
d) Hotovo pri osobnom odbere. Hotovo je možné hradiť Tovar v prípade prevzatia v Našej prevádzke.
V prípade platby v hotovosti pri osobnom odbere je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

 

5.4. Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu emailovú
adresu. Faktúra bude tiež dostupná v Užívateľskom úče.

 

5.5. Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až potom, čo zaplatíte Celkovú cenu a Tovar prevezmete.
V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš účet, v ostatných
prípadoch je zaplatená v okamihu vykonania platby.

 

6. DORUČENIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVO ŠKODY NA VECI

 

6.1. Tovar Vám bude doručený najneskôr do 5 dní spôsobom podľa Vašej voľby, pričom môžete vyberať
z nasledujúcich možností:
a) Osobný odber po dohode na Našej prevádzke : K Šeberovu 676, Praha 4 - Šeberov , 149 00
b) Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Zásielkovňa, GLS
c) Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností GLS, Toptrans

 

6.2. Tovar je možné doručiť iba v rámci Českej republiky a Slovenskej republiky

 

6.3. Doba doručenia Tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu doručenia a platby.
Predpokladaná doba doručenia Tovaru Vám bude oznámená v potvrdení Objednávky. Doba uvedená v týchto
Podmienkach je iba orientačné a môže sa líšiť od skutočnej doby dodania. V prípade osobného odberu na
prevádzke Vás vždy o možnosti vyzdvihnutia Tovaru budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

 

6.4. Po prevzatí Tovaru od dopravcu je Vaša povinnosť skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru av prípade
akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a Nám. V prípade, že došlo k poruche na
obalu, ktorá svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupe do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar od
dopravcu prevziať.

 

6.5. V prípade, keď porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4. Podmienok, nemá to
za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň to, že Tovar neprevezmete, nie je
odstúpenie od Zmluvy medzi Nami a Vami. Nám ale v takom prípade vzniká právo od Zmluvy
odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy, prípadne Tovar uskladniť, za čo nám od Vás
patrí odplata vo výške 100Kč. Pokiaľ sa rozhodneme odstúpiť od Zmluvy, je odstúpenie účinné v deň,
kedy Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na uhradenie Ceny za
dopravu, prípadne na nárok na náhradu škody, pokiaľ vznikla.

 

6.6. Pokiaľ je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než
bolo v Zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou nahradiť Nám náklady s týmto opakovaným doručením
spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú
v Zmluve a sú splatné 14 dní od doručenia e-mailu.

 

6.7. Nebezpečné škody na Tovare na Vás prechádzajú v okamihu, keď ho prevezmete. V prípade, keď Tovar
neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4. Podmienok, na Vás nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza
v okamihu, keď ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod
nebezpečenstvo škody na Tovare pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so
stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.

 

6.8. V prípade, že Tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bola uvedená orientačná doba dostupnosti
Vás budeme vždy informovať v prípade:
a) mimoriadneho výpadku výroby Tovaru, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu
dostupnosti alebo informácie o tom, že nebude možné Tovar dodať;
b) omeškanie s dodaním Tovaru od nášho dodávateľa, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú
dobu dodania.

6.9 DOPRAVA ZADARMO od 208 Euro do váhy 30Kg. Vám balíček zašleme a dopravu platíme za Vás.

 

7. PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA

7.1. Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa čl. 6.7. Podmienok je Tovar bez vád,
najmä potom, že Tovar:
a) zodpovedá dohodnutému popisu, druhu a množstvu, ako aj akosti, funkčnosti, kompatibilite,
interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;
b) je vhodné na účel, na ktorý ho požadujete as ktorým súhlasíme;
c) je dodané s dohodnutým príslušenstvom a pokynmi na použitie, vrátane návodu na montáž alebo
inštaláciu;
d) je vhodné na účel, na ktorý sa Tovar tohto druhu obvykle používa;
e) množstvom, kvalitou a ďalšími vlastnosťami, vrátane životnosti, funkčnosti, kompatibility a
bezpečnosti, zodpovedá obvyklým vlastnostiam Tovaru toho istého druhu, ktoré môžete rozumne
očakávať, aj s ohľadom na verejné vyhlásenia urobené nami alebo inou osobou v tom istom zmluvnom
reťazci, najmä reklamou alebo označením;
f) je dodané s príslušenstvom, vrátane obalu, návodu na montáž a iných pokynov na použitie, ktoré
môžete rozumne očakávať; a
g) zodpovedá kvalitou alebo vykonaním vzorky alebo predlohe, ktoré Vám boli poskytnuté pred
uzavretím zmluvy.

 

7.2. Práva a povinnosti ohľadom práv z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi
predpismi (najmä ustanoveniami § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občianskeho zákonníka a zákonom č.
634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov).

 

7.3. V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä pokiaľ nebude splnená niektorá z podmienok podľa čl. 7.1.,
môžete Nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva z vadného plnenia (teda Tovar reklamovať) zaslaním
e-mailu či listu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačných údajov, prípadne osobne na adrese
Podchýšská 224, Praha 4 – Cholupice 143 00. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár
poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 1 Podmienok. V uplatnení práva z chybného plnenia je
treba zvoliť, ako chcete vadu vyriešiť, pričom túto voľbu nemôžete následne bez nášho súhlasu
zmeniť. Reklamáciu vybavíme v súlade s Vami uplatneným právom z chybného plnenia.

 

7.4. Ak má Tovar vadu, máte nasledujúce práva:
a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady, alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru; alebo
b) na odstránenie vady opravou Tovaru,
ibaže by bol zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo v porovnaní s druhým spôsobom
neprimerane nákladný, čo sa posúdi najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorou by Tovar
malo bez vady, a to, či môže byť druhým spôsobom chyba odstránená bez značných ťažkostí pre vás.

 

7.5. Sme oprávnení odmietnuť vadu odstrániť, ak je to nemožné alebo neprimerane nákladné najmä s
vzhľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by Tovar mal bez vady.

 

7.6. Ďalej máte právo na:
a) primeranú zľavu z Ceny; alebo
b) odstúpenie od Zmluvy,
ak:
a) odmietneme vadu odstrániť alebo ju neodstránime v súlade s právnymi predpismi;
b) sa vada prejaví opakovane,
c) je vada podstatným porušením Zmluvy; alebo
d) je z nášho vyhlásenia alebo z okolností zjavné, že vada nebude odstránená v primeranom čase
alebo bez značných ťažkostí pre Vás.

 

7.7. Právo na odstúpenie od Zmluvy nepatrí v prípade, ak je vada Tovaru nevýznamná.

 

7.8. V prípade, že ste si vadu na Tovar spôsobili sami, práva z vadného plnenia Vám nepatria.

 

7.9. Chybou Tovaru nie je opotrebenie Tovaru spôsobené jeho obvyklým používaním alebo pri použitom Tovare
opotrebenie zodpovedajúce miere jeho predchádzajúceho používania.

 

7.10. Pri uplatnení reklamácie Vám vystavíme písomné potvrdenie, v ktorom bude uvedené:
a) dátum, kedy ste reklamáciu uplatnili;
b) čo je obsahom reklamácie;
c) aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete;
d) Vaše kontaktné údaje pre účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.

7.11. Ak sa nedohodneme na dlhšej lehote, do 30 dní od obdržania reklamácie odstránime vady a poskytneme
Vám informáciu o vybavení reklamácie na uvedené kontaktné údaje. Ak táto lehota márne uplynie,
môžete odstúpiť od Zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu.

 

7.12. O vybavení reklamácie Vás budeme informovať e-mailom a vydáme Vám potvrdenie o dátume a spôsobe
vybavenie reklamácie. Pokiaľ je reklamácia oprávnená, náleží Vám náhrada účelne vynaložených nákladov.
Tieto náklady ste povinní preukázať, napr. účtenkami či potvrdeniami o cene za dopravu. V prípade, že
došlo k odstráneniu vady dodaním nového Tovaru, je Vašou povinnosťou Nám pôvodný Tovar vrátiť, náklady na
toto vrátenie však hradíme My.

 

7.13. V prípade, že ste podnikateľ, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu potom,
čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní od prevzatia Tovaru.

 

7.14. V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatiť práva z chybného plnenia pri vade, ktorá sa vyskytne u
spotrebného Tovaru v lehote 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.

 

8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

 

8.1. Na odstúpenie od Zmluvy, teda na ukončenie zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže
dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok,
ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

 

8.2. V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte
v súlade s ustanovením § 1829 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu
lehote 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy, resp. pokiaľ sa jedná o kúpu tovaru, potom do štrnástich dní od jeho
prevzatie. V prípade, že sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko kusov Tovaru alebo dodania
niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania posledného kusu alebo časti Tovaru, a
v prípade, že sme uzatvorili Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a
opakovane, začína bežať dňom dodania prvej dodávky.

 

8.3. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo
listu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačných údajov). Na odstúpenie môžete využiť tiež
vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 2 Podmienok.

 

8.4. Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy
plnenie uvedené v § 1837 Občianskeho zákonníka.

 

8.5. Lehota na odstúpenie podľa čl. 8.2. Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu
odošlite oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.

 

8.6. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2. Podmienok ste povinní Nám Tovar zaslať do 14 dní od
odstúpenie a nesiete náklady spojené s vrátením tovaru k Nám. Vy máte naopak nárok na to, aby sme
Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu
dodanie Tovaru, ktorý sme pre dodanie Tovaru ponúkali. V prípade odstúpenia z dôvodu, že My porušíme
uzavretú Zmluvu, hradíme aj náklady spojené s vrátením tovaru k Nám, avšak opäť iba do výšky
Ceny za dopravu vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pri
dodanie Tovar ponúkali.

 

8.7. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na
účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený odstúpenie od Zmluvy. Suma však nebude
vrátená skôr, ako Tovar obdržíme, alebo Nám preukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť Nám. Tovar Nám
prosím vracajte čisté, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu.

 

8.8. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2. Podmienok Nám však zodpovedáte za zníženie hodnoty Tovaru,
ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné na to, aby ste sa zoznámili s
povahou, vlastnosťami a funkčnosťou Tovaru, tj spôsobom, akým by ste sa s Tovarom zoznamovali
v kamennej predajni. V prípade, že sme Vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení pohľadávku z titulu
nákladov započítať na Vašu pohľadávku na vrátenie Ceny.

 

8.9. My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred tým, ako Vám dodáme Tovar, pokiaľ existujú
objektívne dôvody, prečo nie je možné Tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody
spočívajúce v povahe Tovaru), a to aj pred uplynutím doby uvedenej v čl.8.1 Obchodných Podmienok. Môžeme
tiež od Zmluvy odstúpiť, pokiaľ je zjavné, že ste uviedli v Objednávke zámerne nesprávne informácie.
V prípade, že nakupujete tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, teda ako podnikateľ, sme oprávnení
od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek, aj bez udania dôvodu.

 

9. RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI

 

9.1. Nie sme vo vzťahu ku kupujúcim viazaní žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods.
písm. e) Občianskeho zákonníka.

 

9.2. Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťujeme prostredníctvom elektronickej adresy info@naradihned.cz.
Informáciu o vybavení sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.

 

9.3. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, sa
sídlom Štěpánska 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim,
ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami.

 

9.4. Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánska 567/15, 120 00 Praha 2,
internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia
Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013, o riešení spotrebiteľských
sporov on-line ao zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení
spotrebiteľských sporov on-line).

 

10. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

 

10.1. Pokiaľ Náš a Váš právny vzťah obsahuje medzinárodný prvok (teda napríklad budeme zasielať tovar mimo
území Slovenskej republiky), bude sa vzťah vždy riadiť právom Slovenskej republiky. Ak ste však spotrebitelia,
nie sú týmto dojednaním dotknuté Vaše práva plynúce z právnych predpisov.

 

10.2. Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová
adresa je uvedená u Našich identifikačných údajov. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu emailovú
adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.

 

10.3. Zmluvu je možné meniť iba na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a
doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzavretých Zmlúv, ale iba Zmlúv, ktoré
budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. O zmene Vás však budeme informovať iba v prípade, že
máte vytvorený Užívateľský účet (aby ste túto informáciu mali v prípade, že budete objednávať nové
Tovar, zmena však nezakladá právo výpovede, pretože nemáme uzatvorenú Zmluvu, ktorou by bolo
možné vypovedať), alebo Vám na základe Zmluvy máme dodávať Tovar pravidelne a opakovane.
Informácie o zmene Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny.
Pokiaľ od Vás do 14 dní od zaslania informácie o zmene nedostaneme výpoveď uzavretej Zmluvy na
pravidelné a opakované dodávky Tovaru, stávajú sa nové podmienky súčasťou našej Zmluvy a uplatnia sa na
ďalšiu dodávku Tovaru nasledujúceho po účinnosti zmeny. Výpovedná doba v prípade, že výpoveď podáte, činí
2 mesiace.

 

10.4. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové
poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku
alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci, a ak stav vyššej moci trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj
Vy právo od Zmluvy odstúpiť.

 

10.5. Prílohou Podmienok je vzorový formulár na reklamáciu a vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy.

 

10.6. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy
však tieto Podmienky a potvrdenie Objednávky so zhrnutím Objednávky obdržíte e-mailom a budete teda
mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a
Podmienky uložiť.

 

Odovzdávanie Vašich osobných údajov ďalším osobám

1.       Predávanie osobných údajov

Vaše osobné údaje neoznámime nikomu mimo prípadov, ktoré sú popísané v týchto zásadách.

K Vašim osobným údajom budú mať prístup zamestnanci našej spoločnosti, ktorí budú poverení s týmito osobnými údajmi pracovať. 
Všetci zamestnanci, ktorí budú mať k Vašim osobným údajom prístup, sú písomne ​​zaviazaní
mlčanlivosťou, teda sa o Vašich osobných údajoch nesmú nikde šíriť.

Títo zamestnanci sú tiež zodpovedne vybraní a riadne preškolení, aby vedeli, ako majú s Vašimi osobnými údajmi zaobchádzať
a za akých podmienok môže dôjsť k spracovaniu Vašich osobných údajov.

Vaše osobné údaje potom budeme odovzdávať niektorým tretím osobám, pokiaľ to bude nutné. Tieto osoby sa nazývajú spracovatelia. 
Naša spoločnosť zodpovedá za to, že títo spracovatelia budú poskytovať vhodné záruky na spracovanie Vašich osobných údajov.
Všetkých spracovateľov si zodpovedne vyberáme.
Spracovatelia budú súčasne zmluvne zaviazaní, aby plnili všetky svoje povinnosti, vďaka čomu bude zmluvne zaistené, že Vaše osobné údaje budú
dostatočne chránené a minimalizuje sa tak nebezpečenstvo ich zneužitia. 2. Tretia osoba, ktorej sa budú osobné údaje zasielať – príjemcovia osobných údajov

Spracovatelia sú predovšetkým naši účtovní, právni, daňoví, marketingoví a iní obdobní poradcovia, ktorým Vaše osobné údaje odovzdávame, pokiaľ je to nutné za účelom využijú ich služby - poradenstvo.
Ďalej potom poskytovatelia IT služieb a hostingu, osoby zaisťujúce mimosúdne vymáhanie pohľadávok a sledovanie platobnej disciplíny.
V prípade, že sa na poskytnutie služby, ktorú po nás požadujete, rozhodneme využiť nejakého subdodávateľa, môžeme Vaše osobné údaje v nevyhnutne potrebnom rozsahu odovzdať tomuto subdodávateľovi.
Vaše osobné údaje môžeme tiež zdieľať s ďalšími tretími stranami s cieľom, aby sme zabránili trestnému činu a znížili riziká v prípadoch, keď to vyžaduje zákon a tiež kde to považujeme za vhodné v reakcii na súdny proces alebo pri ochrane práva či majetok našej spoločnosti, našich partnerov alebo Vás.
Rovnako pri splnení zákonných podmienok môžu byť osobné údaje sprístupnené štátnym orgánom
(Polícii SR, súdom, Finančnej správe SR a pod.) v rámci výkonu ich zákonných právomocí.
 
 

10.8. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 1.1.2024

 

PRÍLOHA Č. 1 - FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU Uplatneni_Reklamace_nradihned_SK

PRÍLOHA Č. 2 - FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY  Ostoupení_od_smlouvy_naradihned

 

 

 

 

Pricemania.sk – Porovnanie cien NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.